Четвер
02.05.2024
17:42
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Корисні посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 145
Наша адреса
Чалабієв Р.А.
19001 Черкаська область
місто Канів, вул. Пилипенка 14



8(04736)3-10-17 kanev-school3@ukr.net
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3
Канівської міської ради
Черкаської області
Головна » 2016 » Жовтень » 18 » МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
15:08
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

               МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ

                               ДО ЗНО З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

   

     ЗНО з англійської мови є відповідальним і складним завданням. Для того, щоб справитись з ним успішно, отримати бажану кількість балів і вступити до обраного вузу, кожен учень, а потім абітурієнт, має старанно готуватись до нього.

     Структура тесту ЗНО з англійської мови:

Читання

Використання мови

Письмо

    

          ЯК ПРАЦЮВАТИ НАД ВИКОНАННЯМ ЗАВДАНЬ ТЕСТУ                

 

 

 - Завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанта відповіді, з яких лише один правильний.

                                                 Як виконувати:

1. Уважно прочитайте запитання (або твердження, що потрібно закінчити) й варіанти відповідей до них, а потім прогляньте текст.

2. Запитання (або твердження, що потрібно закінчити) до тексту в завданнях з вибором однієї правильної відповіді розміщені в тому ж порядку, що й інформація в тексті. Тому спочатку визначте, якої частини тексту стосується кожне запитання (твердження).

3.  Поверніться до початку тексту та, уважно перечитуючи кожну визначену відповідно до запитань частину, підкресліть речення (вислови), що містять правильну відповідь.

4.  Намагайтеся зрозуміти зміст прочитаного, а не шукати в тексті ті самі слова (фрази), що й у запитаннях або у твердженнях, що потрібно закінчити. Зазвичай при формулюванні запитань використовуються синоніми, схожі фрази або перефразовані вирази.

5.  Позначте правильну відповідь серед запропонованих варіантів, виключивши неправильні.

-  Завдання на встановлення відповідності .У завданнях пропонується підібрати заголовки до текстів/частин текстів із поданих варіантів; твердження/ситуацій до оголошень/текстів.

Встановлюючи відповідність, Ви маєте справу із загальним розумінням прочитаного. Це означає, що Вам не потрібно розуміти кожне слово у кожному тексті, а лише основний зміст прочитаного в тій мірі, наскільки це потрібно, щоб знайти правильну відповідь.

                                              Як виконувати:

1. Спочатку читайте заголовки, твердження, а потім текст або частини тексту.

2.  Якщо вам необхідно встановити відповідність між запитаннями та відповідями, намагайтеся знайти частину тексту, у якій міститься відповідь на конкретне окреме запитання.

3.  Пам’ятайте, що серед запропонованих вам заголовків (тверджень, ситуацій) є додаткові три заголовки (твердження, ситуації), що не можуть бути правильними відповідями.

4. Зазвичай у формулюванні заголовків (тверджень, ситуацій) використовуються  синоніми, схожі фрази або перефразовані вирази. Тому не треба шукати у відповідях ті самі слова, що й у заголовках (твердженнях, ситуаціях).

 

-  Завдання на заповнення пропусків у тексті. У завданнях пропонується доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/словами із поданих варіантів. Завдання цієї форми передбачають вміння правильно використовувати лексичні одиниці, розрізняти значення окремих лексичних одиниць та уміння правильно використовувати відповідні граматичні форми (часові форми дієслова, модальні, допоміжні дієслова, та дієслова - зв’язки, іменники, прикметники тощо).

                                         Як виконувати:

1.  Щоб зрозуміти тему, швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски.

2.  Уважно прочитайте слова (словосполучення), які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.

3.  Перш ніж обрати правильну відповідь, проаналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані одразу за ним.

4.  Не забувайте, що вибрані вами форми слова (словосполучення) повинні підходити за граматичною структурою до речення, у яке ви їх вставляєте.

 

-  Завдання з розгорнутою відповіддю . Такі завдання передбачають створення власного висловлення у письмовій формі.

                                          Як виконувати:

     Під час виконання завдання на створення власного висловлення у письмовій формі зверніть увагу на змістове наповнення, логічний зв’язок між частинами висловлення, правильність використання лексики та граматики , а також оформлення повідомлення відповідно до формату (особистий лист, діловий лист тощо)

1.  Уважно прочитайте повністю умову завдання (комунікативну ситуацію), щоб з’ясувати, якого типу висловлення Вам необхідно створити.

2.  Складіть план свого висловлення, продумайте елементи оформлення відповідно до формату (привітання, звернення, заключні фрази тощо).

3.  Виберіть стиль написання відповідно до типу висловлення.

4.  Напишіть висловлення на чернетці.

5.  Не забудьте поділити текст на абзаци відповідно до його змісту.

6.  Перечитайте написаний Вами текст і переконайтеся, що в ньому відсутні помилки. Зверніть увагу на зв'язок між абзацами (реченнями в абзацах), внесіть за потреби корективи.

7.  Перепишіть текст висловлення на бланк Б. Пам’ятайте, що обсяг письмового висловлення обмежений місцем на бланку Б.

 

     Під час виконання завдань ви можете використовувати вільні місця в тексті, з яким ви працюєте, або вільні від тексту місця в зошиті. Завершивши роботу над завданнями у тестовому зошиті, позначте хрестиками обрані вами варіанти відповідей у бланку відповідей.

     Виконуючи завдання на створення власного висловлення у письмовій формі, зверніть увагу на змістове наповнення, логічний зв’язок між частинами висловлення, правильність використання лексики та граматики, а також оформлення повідомлення відповідно до формату (особистий лист, діловий лист тощо).

     Пам'ятайте про те, що час, відведений на виконання завдань, ви розподіляєте самостійно. Тому спочатку виконайте завдання, які не викликають у вас сумнівів, а потім перейдіть до складніших.

     Розрахуйте час для перенесення відповідей на бланк А та написання тексту висловлення на бланк Б.

 

 

 

Переглядів: 628 | Додав: chorna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: