Рішення
педагогічної ради №9 від 30.11.2015 р.
Порядок денний
1. Слухали:
Про адаптацію учнів 1-х класів.
Ухвалили:
Адміністрації навчального закладу:
1)забезпечувати оптимальний гігієнічний мікроклімат навчальних кімнат першокласників (температура, світовий режим, вологість, повітря, відсутність шумових подразників);
2) продовжити роботу з оновлення матеріальної бази класних та ігрових кімнат, спалень, їх осучаснення з метою забезпечення якісного навчання та відпочинку першокласників;
3)для підвищення ефективності результатів процесу адаптації надавати методичні консультації класоводам, учителям-предметникам, вихователям ГПД.
Вчителям, які працюють з першокласниками:
1) враховувати в організації навчально-виховного процесу фізіологічні та соціально-психологічні труднощі дітей, рівень розвитку та стан здоров’я;
2) систематично проводити взаємовідвідування уроків, вивчати практичний досвід роботи колег з шестирічними дітьми;
3) удосконалювати форми і методи навчання першокласників, створювати умови для цікавого пізнавального простору, формувати становлення стійкої позитивної мотивації до навчання, здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня;
4) спланувати просвітницькі та профілактичні заходи з батьками з метою запобігти дезадаптації
Психологу навчального закладу:
1) здійснювати індивідуальну, психологічну, розвивальну та корекційну роботу серед першокласників та їх батьків;
2) надавати консультативну допомогу вчителям 1-х класів з метою уникнення дезадапційних проявів у поведінці першокласників.
Контроль за виконанням рішень педагогічної ради покласти на заступника з НВР Чорну В.І.
2. Слухали:
Про адаптацію учнів 5-х класів
Ухвалили:
1.Адміністрації навчального закладу:
1) провести батьківський лекторій за участю психолога,шкільного лікаря, бібліотекаря, учителів-предметників, учителів 4-х класів та майбутніх класних керівників 5-х класів;
Травень 2016 року
2) продовжувати здійснювати системний методичний супровід процесу адаптації, спрямувати зусилля педагогічного колективу на ефективне функціонування особистісно-орієнтованої складової навчання й виховання.
Впродовж 2-15-2016 н.р.
2.Керівникам шкільних методичних об’єднань:
1) На засіданням методичних об’єднань розглянемо питання «Проблеми адаптації учнів 1-х та 5-х класів», розробити пам’ятки-рекомендації учителям, які працюють з 1-ми та 5-ми класами, прозвітувати про виконану роботу у квітні 2016 року на нараді при директору.
3.Вчителям-предметникам:
1) широко впроваджувати й використовувати в роботі продуктивні технології та методи організації навчальної діяльності учнів з урахуванням індивідуальних фізіологічних та психологічних особливостей дітей;
Впродовж 2015-2016 н.р.
2) поглибити самоосвітню роботу з методики викладання навчальних предметів під час адаптаційного періоду.
Грудень 2016 року
4. Практичному психологу школи Коломійцю О.В.:
1) продовжувати вивчати причини труднощів, що виникають у школярів при переході з 4-го до 5-го класу;
2) провести корекційні заняття з «групою ризику»
І семестр 2015-2016 н.р.
Контроль за виконанням рішень педагогічної ради покласти на заступника з НВР Чорну В.І
3. Слухали:
Про результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів та стану викладання історії.
Ухвалили:
1. Довідку «Про стан викладання історії у Канівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3» взяти до відома.
2. Визнати стан викладання історії у Канівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 задовільним.
3. Адміністрації навчального закладу:
1) сприяти оновленню матеріально-технічної бази навчального кабінету історії;
2) провести проміжний моніторинг навчальних досягнень учнів І семестру 2015-2016 н.р.
4. Керівнику методичного об’єднання проаналізувати результати вхідного та проміжного моніторингу з історії, при потребі розробити коригуючи програму з метою покращення результативності навчання.
Січень 2016 року
5. Учителям історії:
1) активізувати роботу з формування навичок логічного мислення, хронологічної та аксіологічної предметних компетенцій учнів, впроваджувати активні методи навчання, формувати в учнів навички самоконтролю та само мотивації;
Постійно
2) впроваджувати в практику контроль знань учнів із використанням ІКТ (за програмою «My test»);
3) активізувати діяльність шкульної секції МАН, залучати учнів до написання науково-дослідницьких робіт МАН з історії, історичного краєзнавства, релігієзнавства тощо
Впродовж 2015-2016 н.р.
Контроль за виконанням рішень педради покласти на заступника з НВР Чорну В.І.
4. Слухали:
Про стан інформативно-методичного забезпечення музичного мистецтва, його вплив на результативність та якість навчально-виховного процесу
Ухвалили:
1.Адміністрації закладу:
1) здійснювати контроль за виконанням навчальних програм, станом викладання, рівнем навчальних досягнень з музичного мистецтва та якісним проведенням уроків музичного мистецтва;
2) сприяти створенню кабінету музичного мистецтва до вересня 2016 року;
3) направити вчителя музичного мистецтва на курси підвищення кваліфікації з метою вдосконалення професійної майстерності.
2.Вчителю музичного мистецтва:
1) ефективніше впроваджувати сучасні інформаційні технології, продовжити роботу щодо програмного забезпечення навчально-виховного процесу з музичного мистецтва;
2) стимулювати підвищення мотивації навчання шляхом удосконалення системи оцінювання учнів, враховуючи її виховну функцію;
3) систематично працювати над підвищенням рівня знань учнів;
4) формувати здатність сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори музичного мистецтва, висловлювати особисте ставлення до них;
5) покращити самоосвітню роботу вчителя шляхом опрацювання фахової преси, відвідування уроків у своїх колег та учнів школи;
6) спрямувати роботу на подальше впровадження активних методів та форм роботи на уроці.
Контроль за виконанням рішень педради покласти на заступника з НВР Басисту І.В.
5. Слухали:
Про стан підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період.
Ухвалили:
1) інформацію про підготовку закладу до роботи в осінньо-зимовий період взяти до уваги;
2) порушити клопотання перед відділом освіти виконавчого комітету Канівської міської ради про виділення коштів для проведення санаційних робіт.
Контроль за виконанням рішень педради покласти на директора школи Чалабієва Р.А.
6. Слухали:
Про стан роботи зі зверненнями громадян.
Ухвалили:
1) інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян взяти до відома;
2) в разі виявлення з боку вчителів проявів насильства щодо учнів застосовувати до винуватців заходи дисциплінарного впливу;
3) в разі виявлення агресії з боку учнів по відношенню до вчителів застосовувати заходи дисциплінарного та адміністративного впливу, залучаючи відповідні служби.
Контроль за виконанням рішень педради покласти на директора школи Чалабієва Р.А.
Голова засідання Р.А.Чалабієв
Секретар Н.В. Зінченко