[Теоретико-практичний семінар]
[22 квітня 2015 року - День цивільного захисту]
[Семінари, тренінги]
[Театралізований фестиваль поетичної Музи Т.Шевченка]
[Шкільне життя]
Канівська загальноосвітня школа № 3 Канівської міської - План роботи методичної ради
П`ятниця
13.06.2025
02:23
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Корисні посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Наша адреса
Чалабієв Р.А.
19001 Черкаська область
місто Канів, вул. Пилипенка 14



8(04736)3-10-17 kanev-school3@ukr.net
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Канівська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №3
Канівської міської ради
Черкаської області

План роботи методичної ради школи на 2016-2017 н. р.

Науково-методична проблема, над вирішенням якої працює педагогічний колектив:

«Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навчально-виховний процес елементів модульно-розвивального навчання»

Засідання №1                   Засідання №2                        Засідання №3                

                  Засідання №4                       Засідання №5

 

 

Місяць

 

 

Зміст засідань

 

Відповідальний

 

 

 

Вересень

 

 

 

 

Засідання №1

 

1.Підсумки роботи методичної ради за 2015-2016 н. р. та визначення напрямів і затвердження плану роботи на 2016-2017 н. р.

2.Затвердження планів ШМО на 2016-2017 н. р.

3.Обговорення і затвердження графіка проведення предметних тижнів;

4.Організація роботи ШПД та ШМД;

5.Нормативне та теоретичне забезпечення експериментальної діяльності школи в науково-педагогічному експерименті «Школа майбутнього». 

6. Організація методичної роботи в школі у 2016/2017 н. р. Шляхи реалізації науково-методичної проблеми «Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навчально-виховний процес елементів модульно-розвивального навчання».

 

5.Затвердження  плану   роботи  щодо пiдготовки  учнiв  до проведення I та II турiв олiмпiад з базових дисциплiн.

 

8. Планування  ІІІ етапу роботи над проблемною темою «Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навчально-виховний процес  елементів модульно-розвивального навчання».

 

          Самоосвітні орієнтири для педагогів:

  1. Ключові зміни до навчальних програм у 1-4-х класах. Основні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
  2. Модульно-розвивальне навчання у системі загальної освіти.

 

 

 

Чорна В.І.

 

Чорна В.І.

 

Голови мо

 

 

 

Чорна В.І.

 

 

Голови мо

 

 

 

 

 

 

Бойко Л.М.

 

Листопад

Засідання № 2

 

1. Експериментальна діяльність навчального закладу (доповідь);

2.Звіт керівників ШМО про роботу з обдарованими дітьми (олімпіади, конкурси, МАН);

3. Підготовка до методичної декади «Зерна досвіду»  (грудень 2016);

  1. Підготовка до психолого-педагогічного семінару  ____________________________________________

 

5. Про роботу з обдарованими дітьми. Звіт голів МО про участь учнів школи у предметних конкурсах та науково-дослідницькій роботі.

 

 

 

                   Самоосвітні орієнтири для педагогів:

1. Сучасні освітні технології продуктивного навчання дітей: створення розвивального середовища.

 2.Створення умов для  організації праці вчителів з обдарованими дітьми.

 

 

 

 

 

Чалабієв Р.А.

 

 

Чорна В.І.

 

 

Коломієць О.В.

 

 

Чорна В.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

Засідання № 3

 

1.  Участь учителів у виставці «Освіта Канева - 2017»

( затвердження  матеріалів для участі у виставці);

2.Підсумки проведення предметних тижнів у І семестрі 2016-2017 н. р.;

3.Складання плану проведення  методичної декади «Зерна досвіду» (лютий 2017)

4.Система розвивального навчання – одна з альтернативних систем освіти України (доповідь).

5.Підготовка  до проведення практичного семінару  ________________________  _______________  _______

 

6.. Аналіз участі учнів у І та ІІ турах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, роботі МАН.

7. Організація роботи школи ППД: проведення  декади методичної майстерності.

 

 

          Самоосвітні орієнтири для педагогів:

1. Підготовка до методичної декади ППД та атестації.

 

 

 

 

 Чорна В.І.

 

 

Басиста І.В.

 

Чорна В.І.

 

Перевіспа М.М.

 

 

 

 

Голови мо

 

Члени МР

 

 

 

 

 

 

Березень

Засідання № 4 (розширене):

 

  1. Підбиття підсумків атестації педагогічних працівників;
  2. Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням інноваційних засобів навчання (з досвіду учителів, які атестуються).
  3. Поширення педагогічного досвіду – крок до професійного самоствердження педагога.
  4. Про підготовку та організацію ДПА;
  5. Підготовка до педагогічних читань _________________ __________________________

__________________________

6. Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації.

5. Опрацювання  і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи школи в 2017/2018 навчальному році.

 Самоосвітні орієнтири для педагогів:

 Підготовка до державної підсумкової атестації, опрацювання відповідних інструктивно-методичних документів.

 

 

 

Басиста І.В.

 

 

 

 

 

 

Чорна В.І.

 

 

 

Басиста І.В.

 

 

 

Чорна В.І.

Червень

Засідання №5

1. Опрацювання і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи школи в 2017-2018 н. р.  Внесення пропозицій щодо складання річного плану роботи школи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік.

2.Про підсумки роботи з обдарованими дітьми.

3.Про результати моніторингу навчальних досягнень учнів.

4.Про підсумки роботи ШПД та ШМД;

5.Аналіз роботи ШМО;

6.Про підсумки проведення ДПА;

7.Аналіз роботи педколективу над науково-методичною проблемою школи в 2016-2017 н. р.   

8. Участь у роботі літньої наукової школи

 

 

Голови МО

 

 

Чорна В.І.

 

Чорна В.І.

 

Чорна В.І.

Бойко Л.М.

Нікітенко Л.І.

 

 

Чалабієв Р.А.

 

Чорна В.І.

   Басиста І.В.