[Осінні карнавали Ліни Костенко]
[Шкільний музей]
[Семінари, тренінги]
[1 вересня]
[Шкільний музей]
Канівська загальноосвітня школа № 3 Канівської міської - Перспективний план роботи над науково-методичною темою
П`ятниця
26.04.2024
00:12
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Корисні посилання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 145
Наша адреса
Чалабієв Р.А.
19001 Черкаська область
місто Канів, вул. Пилипенка 14



8(04736)3-10-17 kanev-school3@ukr.net
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Канівська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №3
Канівської міської ради
Черкаської області

 

 Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

            Канівської міської ради Черкаської області           

  План роботи

над науково-методичною проблемою

«Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навчально-виховний процес сучасних освітніх технологій»

(розроблений творчою групою із запровадження єдиної науково-методичної проблеми школи  

«Підвищення якості надання освітніх послуг через впровадження у навчально-виховний процес сучасних освітніх технологій»)

 

 

 План роботи над науково-методичною проблемою на 2014-2015 н. р.

 

 

Форма роботи

Зміст роботи

Мета роботи

Термін, відповідальний

 

І етап – підготовчий (діагностичний): І семестр 2014-2015 н. р.

 

 

1

 

Розробка матеріалів психолого-педагогічної діагностики вчительського та учнівського колективів, а також батьківської громадськості. Попередня діагностика через опитування, спостереження

 

Виявлення рівня обізнаності щодо шляхів реалізації проблеми

 

 

Визначення шляхів діяльності школи за проблемною темою (створення банку психолого-педагогічних діагностик, планування шляхів реалізації проблемної теми)

 

 Вересень-грудень

(Заступник директора з НВР, психолог)

2.

Анкетування педагогічного та учнівського колективів

Аналіз стану роботи педагогічного та учнівського колективів

Виявлення проблем і підготовка до зондування розуміння проблем.   

Складання плану реалізації теми.

Грудень

(Заступник директора з НВР, психолог)

3.

Засідання творчої групи (директор, заступники директора, психолог, керівники МО, творчих груп)

Обробка даних анкетування. Виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу

Виявлення питань для вивчення, виокремлення досвіду з цієї теми

Вересень-травень

(Директор, заступник директора з НВР)

4.

Відвідування уроків, позакласних заходів

Визначення напрямків роботи, виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу

Виявлення досвіду для вивчення та шляхів реалізації проблемної теми

Вересень-грудень

(Директор, заступники директора)

5.

Визначення змісту педагогічних рад, творчих конференцій, методичних об’єднань, творчих груп

Планування та визначення перспектив роботи з проблемної теми

Планування шляхів реалізації проблемної теми

Грудень -січень

 (Директор, заступник директора з НВР)

8.

Складання плану роботи школи над проблемною темою

Визначення напрямків роботи, розподіл обов’язків, етап взаємодії учасників навчально-виховного процесу

Забезпечити логічну послідовність вирішення завдань через взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу

Грудень

 (Директор, заступник директора з НВР, керівник МО,

 творчих груп)

 

ІІ етап – підготовчий (теоретичне обґрунтування науково-методичної проблеми): ІІ семестр 2014-2015 н. р.

 

1.

 Відкрите засідання методичної ради “Ефективність застосування інноваційних педтехнологій в   школі”.

  

 

Ознайомлення з проблемою

Ознайомлення педагогічного колективу з теорією даного питання. Складання планів самоосвіти

Січень

 (Заступник директора з НВР, керівники МО, творчих груп)

2.

Психолого-педагогічний семінар «Саморефлексія педагогів – від теорії до практики»

 

Створення умов для  попередження професійного вигорання

Опанування педагогічним колек-тивом відповідних компетенцій

 Березень

(Заступник директора з НВР, психолог)

4.

Проблемний стіл: «Сучасні освітні технології - формування висококомпететнтної особистості: шляхи, досвід, результати, перспективи»

 

 Теоретико-практичне дослідження наукової проблеми

Використання ефективних прийомів у формуванні  ключових компетентностей учнів

Березень

(Заступники директора з НВР, керівники МО)

5.

   Педагогічні читання: «Сучасні освітні технології: як зробити урок продуктивним?» (за І. Підласим)

  

Формування передового педагогічного досвіду з проблеми

Підвищення рівня професійної майстерності вчителів

Квітень

(Заступник директора з НВР, керівники МО, творчих груп)

6.

Організація роботи творчих груп:

  • «Формування інформаційної культури особистості − найважливіше завдання сучасної освіти»;
  •  «Формування висококомпетентної особистості шляхом запровадження   сучасних педагогічних технологій»

Вивчення та апробація новітніх   педагогічних технологій навчання.  Розробка рекомендацій для вчителів, програм, планів.

Розробка рекомендацій щодо реалізації науково-методичної проблеми

 Квітень

навчального року

(Керівники

 творчих груп, заступник директора з НВР, практичний психолог)

7.

Відкриті виховні заходи та уроки з використанням сучасних педагогічних технологій.   

Уроки вчителів–методистів, старших учителів із використанням сучасних педагогічних технологій

Виявити ППД із проблеми з метою допомоги тим, хто не визначився в роботі з проблемною темою.

 

Протягом

навчального року

(Методична рада школи)

 

8.

Створення мультимедійних кабінетів

Облаштування кабінетів мультимедійним обладнанням

Створення належних умов для організації сучасного навчально-виховного процесу

Протягом  2015, 2016 рр.

 

III етап – теоретична підготовка впровадження теми: 2015-2016 н. р.

 

1.

Засідання педагогічної ради школи 

«Формування ключових компетенцій школярів шляхом запровадження сучасних освітніх технологій навчання і виховання»

 

Затвердження організаційно-функціональної моделі формування ключових компетентностей

Ознайомлення всього колективу, обговорення, затвердження моделі науково-дослідної роботи з проблемної теми. 

Січень

 (Директор школи, заступник директора

 з НВР)

2.

Проблемний психолого-педагогічний семінар «Продуктивні технології навчання: теорія і практика»

Опрацювання педагогічних та психологічних аспектів  проблеми формування ключових та предметних компетентностей  через використання продуктивних технологій навчання і виховання

Опрацювати засади створених систем  роботи з формування висококомпетентної особистості. Аналіз літератури з теми.

 

2 рази на рік

(Заступник директора

з НВР, психолог)

3.

Практичний семінар «Сучасні освітні технології: досвід  роботи, перспектива».

Формування, вивчення та поширення ППД щодо реалізації проблемної теми

Ознайомлення педагогічного колективу з досвідом колег щодо впровадження науково-методичної теми

 

2 рази на рік

(Заступник директора з НВР, керівники творчих груп)

4.

Практичне спрямування роботи шкільних методичних об’єднань, творчих груп на реалізацію проблеми

 

Створення медіотеки відкритих уроків та виховних заходів

Ознайомлення педагогічного колективу з досвідом учителів школи

Протягом

навчального року

 

5.

Педагогічне читання «Продуктивний урок» (за технологією І.Підласого)

Опрацювання  системи навчання та виховання

Впровадження загальнокультурних принципів учнів школи № 2,  рекомендацій щодо формування висококомпетентної особистості

Березень

(Заступники директора)

6.

Засідання науково-методичної ради «Оновлення системи психологічного забезпечення навчального процесу відповідно до завдань розвитку школи та проблемної теми»

Визначення результатів роботи психологічної служби з психологічного забезпечення проблемної теми

Створити систему роботи психологічної служби з проблемної теми

Грудень

(Заступник директора з НВР, психолог)

7.

Засідання школи малодосвідченого вчителя: «Розвиток творчої активності молодих учителів». Методичні звіти творчих груп, м/о

Надання кваліфікованої допомоги малодосвідченим учителям, виявлення професійної готовності. Відкриті уроки, виховні заходи, поповнення банку навчально- виховних технологій. Виявлення показових результатів.

Проведення Тижня малодосвідченого вчителя (відкриті уроки, заходи). Виявлення труднощів і надання методичної допомоги. Виявлення позитивних результатів, вироблення рекомендацій. Підготовка матеріалів для публікації.

Квітень – травень (Заступник директора з НВР, керівники м/о, творчих груп)

 

 

 

 

 

IV-V етапи – творчій етап і поточний аналіз та керівництво процесом впровадження: 2016-2017, 2017-2018 н. р.

 

1.

Творчі майстерні педагогів з упровадження проблеми школи

 

Творчі майстерні, доробки вчителів-методистів, узагаль-нення ППД

Використання  продуктивних освітніх технологій  навчання та виховання. 

 

 

Жовтень

 (Заступник директора

 з НВР)

2.

Засідання предметних м/о: «Формування висококомпетентної особистості шляхом впровадження новітніх   технологій»

Визначення сучасних педагогічних технологій для апробації, виявлення ППД учителів, результативності їхньої діяльності з проблеми

Розробки уроків та виховних заходів

Січень

(Керівник предметних м/о)

3.

Засідання творчих груп:

«Формування висококомпетентної особистості в умовах сучасної школи»;

«Особистісно зорієнтоване навчання в аспекті співробітництва  «учитель – учень»;

«Роль класних керівників у особистісному та загальнокультурному розвитку учнів»

Розробка уроків та виховних заходів

 Розробка рекомендацій щодо роботи вчителів, класних керівників. Уроки та виховні заходи для учнів 1-11 класів

Протягом 2-х навчальних років (Заступник з НВР, керівники творчих груп)

4.

Батьківські збори: «Роль сім’ї  в  розвитку культурного рівня дитини», «Стилі батьківського виховання та їхній вплив на формування життєвих компетентностей особистості школяра»

 

Лекторій для батьків різних вікових груп

Допомогти батькам та учням зрозуміти себе, визначити причини труднощів та подолати проблеми у вихованні

Січень

(Заступник директора з ВР, психолог)

5.

Конференція: «Формування ключових компетентностей  учнів у початковій школі – інновації та традиції дидактики»  

Формування передового педагогічного досвіду

Визначення передового досвіду, робота щодо узгодження дій у педагогічному колективі. Спрямування всіх засобів впливу на особистість для поліпшення результатів роботи. Продовження роботи щодо вивчення та узагальнення ППД

Лютий

(Заступник директора з НВР)

6.

Педагогічне читання «Формування життєвих цінностей особистості в педагогічній спадщині В.О.Сухомлин-ського»

Розкрити майстерність формування життєвих цінностей у школярів  В.О.Сухомлинським, їх актуальність

Використання ефективних форм та методів у формування життєвих компетентностей  учнів у школі. Упровадження в практику роботи методичних рекомендацій

Березень

(Заступник директора з НВР)

7.

Методичні звіти творчих груп, м/о

Відкриті уроки та виховні заходи, поповнення банку навчально-виховних технологій

Виявлення позитивних результатів і вироблення рекомендацій. Підготовка матеріалів для публікацій.

 

Квітень-травень (Заступник директора з НВР, керівники м/о, творчих груп)

8.

Засідання педагогічної ради: «Досвід і проблеми  впровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховний процес»

Узагальнення роботи над проблемною темою на рівні практичного втілення

Узагальнення роботи над проблемною темою. Аналіз практичної роботи над проблемою

 

 

Квітень

Січень

(Директор, заступник директора з НВР)

9.

Фестиваль педагогічних ідей та знахідок.

Упровадження ППД. Пропаганда роботи вчителя з  впровадження в практику новітніх освітніх технологій

 

Вивчення досвіду вчителів, які вже досягли результатів у роботі над проблемою, визначення впливу методів, прийомів технологій, що використовується педагогами на результативність навчальних досягнень учнів   

Квітень

(Заступник директора з НВР)

                                                                                                                            

VI етап – аналітичний (підсумки роботи над проблемною темою за 5 років): 2018-2019 н. р.

 

1.

Засідання предметних м/о:            «Роль предметних м/о у  впровадженні та пропаганді сучасних освітніх технологій».  

Аналіз стану роботи, оцінювання та самооцінювання напрацювань учителів. Анкетування у педагогічному та учнівському колективах

Оцінити стан роботи вчителів- предметників, визначити критерії для самооцінювання. Узагальнення ППД. Вибір орієнтирів для подальшої роботи.

Жовтень

(Заступник директора з НВР)

2.

Засідання педагогічної ради «Використання  сучасних виховних  технологій у роботі класного керівника»

Накреслення шляхів реалізації завдань щодо формування висококомпетентної особистості учнів

Накреслення шляхів роботи класних керівників у контексті проблемної теми. Продовження роботи над створенням шкільної медіотеки

Листопад

(Заступник директора з ВР)

3.

Майстер-класи «Формування висококомпетентної особистості школяра» (із досвіду виховної роботи)

Сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів, виявленню ППД

 

Створення медіотеки громадян-ського виховання учнів школи

Грудень

(Заступник директора з НВР)

4.

Методичний тиждень

Сприяти створенню системи роботи над проблемною темою. Узагальнити ППД

 

Підготовка  творчих робіт вчителів для публікації в педагогічних виданнях

 

Січень

(Заступник директора з НВР)

5.

Звіти творчих груп: «Запровадження новітніх інформаційно-комунікаційних  технологій у процесі формування висококомпетентної особистості»

 

Підсумки роботи в групах. Оформлення наочності роботи груп

Підсумки роботи в усіх творчих групах. Створення банку даних у школі. Оформлення виставки з доробок. Оформлення матеріалів

Лютий

 (Керівник творчої грипи)

6.

Підсумковий соціально–психологіч-ний та педагогічний аналіз формування  висококомпетентної особистості учасників навчально-виховного процесу

 

 

Моніторинг рівня зростання висококомпетентної особистості школяра. Аналіз моніторингу

Відповідність результатів соціально – психологічного аналізу з прогнозованим

Березень

(Психолог)

7.

Педагогічні читання «Модель високо компетентного випускника в сучасному освітньому просторі на основі творчої спадщини В.О.Сухомлинського»

 

 

Обговорення педагогічних ідей В.О.Сухомлинського, їх місце у сучасній школі

Впровадження в практику роботи педагогічної спадщини В.О.Сухом-линського

Березень

(Заступник директор з НВР)

8.

Методичний фестиваль «Якісні освітні послуги  через сучасні освітні технології навчання і виховання»

Сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів, виявленню ППД, підвищувати професійну майстерність

Створення методичного посібника

«Продуктивні  технології навчання – висока якість освітніх послуг»

 

 

Лютий

(Заступник директора

з НВР,

учителі-методисти, старші вчителі)

9.

Засідання науково - методичної ради «Дидактико–методичне та матеріально-технічне забезпечення інноваційної діяльності педагогів»

Аналіз створення дидактико-методичного та матеріально- технічного забезпечення інноваційної діяльності

 

Здійснити огляд навчальних кабінетів

Травень

 (Заступник директора з НВР)

10

Психолого - педагогічний семінар: «Психолого-педагогічні проблеми формування висококомпетентної  особистості»

 

 

Опрацювання теоретичних аспектів проблеми

Опрацювати аспекти проблеми. Розробити програму дій на новому етапі роботи

2 рази на рік

 (Заступник директора

 з НВР, психолог)

11

Практичний семінар: «Формування висококомпетентної особистості: проблеми, пошуки, знахідки»

 

Вивчення та поширення ППД з питань реалізації проблеми

Визначення рівня опанування педагогічним колективом шляхів виховання висококомпетентної особистості

 

2 рази на рік

(Заступник директора з НВР, керівники м/о, творчих груп)

12

Засідання педагогічної ради: «Удосконалення роботи педагогічного колективу школи з  впровадження у педагогічну діяльність продуктивних технологій  навчання і виховання»

 

Підсумок роботи над проблемою за 5 років.  

Визначити та узагальнити позитивний досвід роботи над проблемою. Визначити шляхи подальшої роботи педагогічного колективу.  

Квітень

(Директор, заступники директора)

13

Конференція: «Формування високо-компетентної особистості  шляхом впровадження сучасних освітніх технологій»

 

Підсумки колективної роботи над проблемою за 5 років

Узагальнити передовий досвід педагогічного колективу, видати методичні посібники

Квітень 

(Заступник директора

з НВР)

14

Шкільна конференція (батьки, учні, учителі) «Взаємодія школи та сім’ї у формуванні висококомпетентної особистості на засадах педагогіки життєтворчості»

Підсумки колективної роботи над проблемою за 5 років

Організація тісної співпраці школи та родини щодо формування висококомпетентної особистості школяра

Травень

(Директор)

               

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи                                                                        Чорна  В.І.

Керівник творчої групи                                                                                                                          Басиста І.В.