План
роботи практичного психолога
Канівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Канівської міської ради
Черкаської області
Коломійця Олександра Васильовича
на 2016-2017 навчальний рік
Тема, над реалізацією якої працює міська психологічна служба: Підвищення професійної компетентності спеціалістів психологічної служби
Тема над якою працює заклад:Підвищення якості надання освітніх послух через впровадження у навчально-виховних процес сучасних освітніх технологій.
Тема над якою працюю : Подолання конфліктності в мікрогрупах та виховання позитивної міжгрупової взаємодії.
Центри психологічної служби |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
|
Психодіагностичний центр Профорієнтаційний центр |
Психодіагностична робота
|
|
|
|
Дослідження шкільної зрілості дітей, що вступили до школи.
|
10вересеня – 10 жовтня |
Кабінет практичного психолога Учні 1-х класів. |
||
Дослідження процесу адаптації учнів 1-х, 5-х класів до умов навчання в школі: - анкетування батьків, класних керівників, класоводів - відвідування уроків у 5-х класах з метою дослідження учителя з учнями та між собою. Надання рекомендацій. |
вересень - листопад |
Кабінет практичного психолога. Учні 1-х, 5-х класів. Вчителі та батьки вище зазначених класів. |
||
Дослідження соціально-психологічного клімату класного колективу (соціометричне дослідження 5-х, та новосформованого9 та 10-го класу) |
жовтень - груденнь |
Кабінет практичного психолога. Учні 5-х, та новосформованого9 та 10-го класу |
||
Дослідження пізнавальних інтересів учнів 5-11 кл. |
жовтень |
Кабінет практичного психолога. Учнів 5-11 кл. |
||
Повторне дослідження пізнавальної активності 5-11 кл. Надання рекомендацій адміністрації. |
лютий |
Кабінет практичного психолога. Учнів 5-11 кл. |
||
Психологічна робота по виявленню обдарованих дітей –матриці Равена Прогресивні
|
Грудень-січень |
Кабінет практичного психолога Учні 5-х- 11-х класів. Кабінет практичного психолога. |
||
Профорієнтаційна робота (дослідження професійних намірів та інтересів учнів (9-х, 11-го класів), Діагностика рівня тривожності в учнів(9-х, 11-го класів),
|
Березень - квітень |
Кабінет практичного психолога Учні 9-х,11-х класів. Кабінет психолога. |
||
Центр консультації
|
Консультативна робота
|
|
|
|
Консультування батьків першокласників щодо вікових особливостей шестирічок. |
Вересень – жовтень |
Кабінет практичного психолога Батьки учнів 1-х класів |
||
Консультування батьків дітей у яких виявлено недостатній рівень готовності до навчання. Консультування класних керівників молодшої школи з питань готовності дітей до шкільного навчання. |
Вересень - жовтень |
Кабінет практичного психолога Батьки учнів 1-х класів. Класоводи 1-х класів. |
||
Групове та індивідуальне консультування батьків та вчителів учнів 1-х,5-х класів про причини труднощів, що виникають у процесі адаптації та шляхи їх усунення |
Жовтень - листопад |
Кабінет практичного психолога. Батьки учнів 1-х та 5-х класів. |
||
Індивідуальні консультації з батьками та вчителями з метою надання допомоги у подоланні психотравмуючих ситуацій та полегшенню процесу соціалізації учнів. |
Листопад |
Кабінет практичного психолога. Батьки та вчителі. |
||
Індивідуальні консультації підліткам,які опинилися у складних життєвих ситуаціях |
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні школи. |
||
Індивідуальні та групові консультації з обдарованими дітьми та їхніми батьками |
Лютий |
Кабінет практичного психолога. Обдаровані учні та їх батьки. |
||
Консультування щодо до проходження ЗНО та професійні нахили дітей 11 класу. |
Березень - квітень |
Кабінет практичного психолога. Учні 11 класу та їх батьки. |
||
Консультування керівників випускних класів (9-х, 11-го) стосовно «підтримки» дітей на іспитах |
Квітень |
Кабінет практичного психолога. |
||
|
Класні керівники випускних класів. |
|||
|
|
|||
Консультування батьків учнів випускних класів щодо успішної адаптації при вступі у ВУЗи |
Травень |
Кабінет практичного психолога. Учні 11 класу та їх батьки |
||
Центр психокорекційної роботи Центр арт-терапії
|
Корекційно-розвивальна робота
|
|
|
|
Корекційно розвивальна робота з учнями які знаходяться в групі ризику та дітей, яких батьки беруть участь в АТО
|
Протягом року |
Кабінет практичного психолога Учні у групі ризику та діти, в яких батьки беруть участь в АТО
|
||
Корекційно розвивальна робота з учнями 1-х, 5-х класів, в яких виникли труднощі у процесі адаптації до умов навчання школи.
|
Вересень - жовтень |
Кабінет практичного психолога учні 1-х класів. |
||
Корекційно розвивальна робота з учнями батьки яких вимушені переселенці.
|
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні батьки яких вимушені переселенці. |
||
Корекційно розвивальна робота з учнями «групи ризику»
|
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні які знаходяться в групі ризику. |
||
Консультування учнів які знаходяться в групі ризику
|
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні які знаходяться в групі ризику. |
||
Корекціно розвивальна робота з новоприбулими учнями
|
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні які прибули в заклад з інших шкіл. |
||
Центр психологічної просвіти Центр превентивної роботи Центр роботи з батьками
|
Психологічна просвіта
|
|
|
|
Психолого-педагогічнй практикум для батьків першокласників «Адаптація дітей до школи». |
Вересень |
Кабінет ІКТ. Батьки учнів перших класів. |
||
Години спілкування з учнями 4-6 класів на тему: «Позитивні емоції – це щастя» |
Жовтень – грудень |
Кабінет практичного психолога. Учні 4-6 класів |
||
Участь у батьківських зборах 1-х, 5-х класів за темою «Труднощі у процесі адаптації» |
Вересень - жовтень |
З батьками учнів 1-х та 5-хкласів |
||
Семінар – практикум для 7-9 класів класу : «Життя найвища цінність». |
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні 7-9 класів |
||
Тиждень психологічної служби. -Конкурс для малюнків «Я – та мої емоції» (1-5 класи) -Тренінг «Мій внутрішній світ» (6-11 класи) |
Протягом року |
Кабінет практичного психолога. Учні 1-х -11 класів. |
||
Співпраця з психологами дошкільних закладів з питань готовності дітей до шкільного навчання -Адаптація дітей в школі -Готовність дітей та батьків майбутніх першокласників до навчально виховного процесу |
Вересень, травень |
Кабінет практичного психолога. |
||
Консультування класних керівників випускних класів щодо профорієнтації та профілізації учнів |
Квітень |
Кабінет практичного психолога. |
||
Участь у педагогічній раді щодо звітування роботи практичного психолога за 2016-2017 н.р. |
Протягом року |
|
||
Центр тренінгової роботи
|
Навчальна діяльність
|
|
|
|
Корекція розвитку
|
Протягом року |
Кулик М., Кулик Д., Задорожня П., Туренко А., Туренко Ан., Гламаздін Д. Кабінет практичного психолога. |
||
Семінар з елементами тренінгу для вчителів « ПРО ЦЕ …» (проблема підліткової сексуальності) з учнями 8-х класів. |
Грудень |
Кабінет практичного психолога. Учні 8-х класів. |
||
Тренінгові заняття з педагогічним колективом на тему: «Я –успішний »
|
листопад |
Кабінет ІКТ. Педагогічний колектив. |
||
Психолого-педагогічний семінар « Самомотивація. Мотивація учнів»
|
|
|
||
|
Організаційно-методична робота |
|
|
|
Вивчення нового психодіагностичного інструментарію. |
Травень |
Кабінет практичного психолога |
||
Складання річного плану. |
Серпень |
Кабінет практичного психолога |
||
1) Підготовка психолого-діагностичного інструментарію (Роздатковий матеріал) 2) Оформлення облікової документації 3) Складання плану роботи на наступний місяць
|
|
Кабінет практичного психолога. |
||
Центр взаємодії |
Зв’язки з громадськістю |
|
МЦСССДМ, ССД |
|
Співпраця з МЦСССДМ з питань – «Молодь та проблема ВІЛ/СНІДу»шкіл міста Співпраця з МЦСССДМ та ССД з питань, дітей батьки які знаходяться в АТО. Співпраця з МЦСССДМ з питань дітей, батьки які є вимушеними переселенцями. Співпраця з МЦСССДМ з питань дітей, батьки яких опинились в складних життєвих обставинах |
||||
Участь у роботі ПМПК
|
Травень |
ПМПК |
||