Зарубіжна література як синтез мистецтв
Уроки зарубіжної літератури у нашій школі проходять під гаслом:
« Мистецтво, ти даруєш благодать...
Ти вмієш вирвать мить із плину часу
І в ній божисту вічність передать...»
Так свого часу стверджував Вільям Ворсдворт.
Вивчення літератури через синтез інших видів мистецтв допомагає учням продуктивніше засвоїти матеріал, розвиває їх всебічно, вчить їх головному – жити на землі. За словами німецького письменника і драматурга Б.Брехта, усі види мистецтва служать найвеличнішому з мистецтв – мистецтву жити на землі.
Цьому вчать у нашій школі учнів і вчителі зарубіжної літератури Сіддікова С.Г. та Дерев’ягіна О.К. Кожен урок цих учителів – це подорож у дивний, повний фантастики і пригод світ літературних героїв світової літератури. На думку Олени Костянтинівни, художня досконалість комедій Ж.Б.Мольєра привернула увагу сучасників до проблем народного життя. На уроці, присвяченому вивченню творчості Ж.Б.Мольєра, учні 9-А класу аналізували прочитані твори, робили узагальнюючі висновки.
Заочну подорож у Давню Грецію здійснили учні 8-А класу на уроках у Світлани Григорівни. Вони познайомилися з музами Парнасу, побували у гостях у Мельпомени ( муза трагедії) відвідали музу комедії Талію. Особливу увагу привернув образ Прометея. До нього зверталися митці різних часів і народів, бо він уособлює людський розум і прогрес. Багато дізналися учні на уроці про виникнення театру, його розвиток та значення.
Греки говорили: « Життя – це великий театр, і ми всі без виключення, граючи свої ролі, повинні взяти позитивний урок».
Тож долучайтеся до слова мистецтва і ставайте кращими. |