9- А, Б клас МОВА
1.За підр. на ст.200-202; вправа 387(прочитати, ознайомитися із правилами виконання завдання); вправа 388 письмово.
2. Параграф 22 (ст. 118-120) ; вправи 220, 226( письмово).
9 –А, Б клас ЛІТЕРАТУРА
1. Читати поему Т.Шевченка «Гайдамаки». Скласти план до твору( письмово).
Напам’ять 2 уривки.
І уривок. З початку від слів: «Все йде, все минає...» до слів: « Ти вічний без краю...»
ІІ уривок із розділу «Треті півні» від слів: «Гомоніла Україна...»до слів: «Сумно, страшно, а згадаєш – серце усміхнеться».
Опрацювати матеріал підручника на ст. 197 – 201.
Письмово. Твір-характеристика персонажа( на вибір) :
- Повсталий народ як герой поеми Т.Шевченка «Гайдамаки».
- Ярема – головний герой твору Т.Шевченка «Гайдамаки».
2. Стисла характеристика творчості Т.Шевченка періоду «Трьох літ»(у зошитах записати тезами).
Опрацювати матеріал підручника на ст. 203-208.
Читати поему «Кавказ» . Ідейно-художній аналіз твору. Напам’ять уривок від слів: «За горами гори, хмарою повиті...» до слів: «А поки що течуть ріки, кровавії ріки!»
8-Б клас МОВА
1.$ 22 (ст. 162-164), вправи 258, 259;
$ 23 ( ст. 164), вправа 274;
2. $ 24 , вправи 284, 283, 285.
8-Б клас ЛІТЕРАТУРА
Володимир Сосюра. Коротка біографія( письмово у зошити). Читати та аналізувати поезії («Сад») і « Любіть Україну». Виписати художні засоби.
Напам’ять. «Любіть Україну!» ( за матеріалами підручника на ст. 148-154).
Учитель Н.В.Понзель |