Англійська мова
(Гаєнко О.В.)
|
Класи
|
Домашнє завдання
|
1.
|
2-б
|
Повторити слова, ст.84-93
Опис тварин.
|
2.
|
3-А
|
Впр. 5 ст. 91
Впр. 1-2 ст. 92
|
3.
|
4-А
|
Впр. 1 ст. 132-134
Впр. 2 ст. 134
|
4.
|
5-А, Б
|
Впр. 4 ст. 162
Впр. 1 ст. 163
|
5.
|
8-А, Б
|
Правило* ст. 122, впр. 2 -4 ст. 126
|
6.
|
9-А
|
Впр. 4 ст. 147
|
Географія
(Левківський О.М.)
|
Класи
|
Домашнє завдання
|
1.
|
7-Б
|
Природні зони північної Америки
& 39-40
|
2.
|
9-А
|
Хімічна промисловість світу
& 26-27
|
3.
|
8-А, Б
|
Природні зони: лісостеп & 39-40
|
4.
|
10
|
Опрацювати & 24-25, характеристика двох країн Велико Британія та Франція.
|
Настенко О.Я
|
Класи
|
Домашнє завдання
|
1.
|
8-Б (фізика)
|
& 28, впр. 28
& 29, впр. 29
|
2.
|
8-Б (алгебра)
|
Підготувати презентацію про Вієта.
|
3.
|
8-Б (геометрія)
|
& 16 № 531, 533, 535, 538
|
4.
|
11 (геометрія)
|
Підготувати презентація на тему «Про тіла обертання»
|
5.
|
11 (алгебра)
|
& 24, №6, 7, 8.
|
Слюсар К.В.
|
Класи
|
Домашнє завдання
|
1.
|
7-А (алгебра)
|
& 3, п. 20 ст. 132-143
п. 21 ст. 143-149
№757, 759, 791, 794
|
2.
|
5-А
|
& 28, ст. 245-249, №1128, 1132, 1136, 1139
|
3.
|
7-Б (геометрія)
|
&3, ст.140-141, завдання в тестовій формі ст. 144-145
|
4.
|
?-А
|
&3, ст.140-141, завдання в тестовій формі ст. 144-145
|
Катіба Л.М.
|
Класи
|
Домашнє завдання
|
1.
|
5-Б (метематика)
|
& 28, № 1136, 1139, 1167, 1170
|
2.
|
11 (ІКТ)
|
Опрацювати: Розміщення на веб-сторінках аудіофайлів і настроювання параметрів їх відтворення. Формати відеофайлів, їхні особливості. Вставляння відеофайлів і настроювання параметрів їхнього відтворення. Відтворення аудіо- та відеофайлів в онлайновому режимі та інтерфейс програми. Режими перегляду веб-документа. Створення сайту за допомогою майстра.
|
Дерев’янко Н.М.
|
Класи
|
Домашнє завдання
|
1.
|
6-а,6-б(математика)
|
Опрацювати параграф 28, № 1260, 1262, 1270,12176( 1,2,3)
|
2.
|
7-б(фізика)
|
Повторити параграф 16-21. виконати завдання 12,132 на ст.149. підготуватись до контр. роб.
|
3.
|
9-б (фізика)
|
Опрацювати параграф 29,вивчити формули переміщення, вправа 29 (1,2,3)
|
Німецька мова
Краснополіна М.Й.
Клас
|
Домашнє завдання
|
5-А, 5-Б
|
Впр.4 с.93, Впр.3 с.94, слова
|
6-Б (6 рік навчання)
|
Впр.5 с.119, Впр.3 с.120, слова (с.120)
|
6-Б (2 рік навчання)
|
с.122, 124 (слова)
Впр.1 с.122, Впр.4 с.125, впр.1 с.126
|
7-Б (3 рік навчання)
|
Впр.2,3,4 с.123-124
|
8-А, 8-Б (8 рік навчання)
|
с.109, с.112 (слова)
Впр.3 с.109, Впр.4 с.111, Впр.3 с.112
|
8-А, 8-Б (4 рік навчання)
|
с. 59 (слова)
Впр.2 с. 59, Впр. 3,4 с.60
|
9-Б (9 рік навчання)
|
с. 132 (слова), Впр. 3 с.133
|
Бойко Л.М.
26.02 2018р.
9-А клас українська література
1. Твори історичної тематики – «Іван Підкова», «Тарасова ніч»,»Гайдамаки». Вісь неперервності історичного часу в посланні «До Основ’яненка».
2. Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом «сну» у творі.
Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал (законспектувати в зошит). Зробити ідейно-художній аналіз творів. Вивчити уривок із поеми «Сон» від слів «У всякого своя доля…» до слів «…Адамові діти» напам’ять.
2. 5-А клас українська мова
Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
Домашнє завдання
С. 40- 44. Вправа 86.
27.02 2018р.
1. 9-А українська мова
Тире у безсполучниковому складному реченні.
Домашнє завдання.
С. 151- 157. Вправа 345, 348( на повторення)
2. 5-А українська література
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі». Історичне минуле нашого народу в житті сучасної людини. Образи козаків та символіка козацької шаблі в повісті.
Домашнє завдання.
Читати повість. Аналізувати епізоди твору. Намалювати ілюстрації ( за бажанням).
28.02.2018р.
1. 6-А українська література
В. Нестайко «Тореадори з Васюківки». Образи Яви та Павлуші.
Домашнє завдання.
Дочитати повість. Аналізувати епізоди твору. Виписати цитати до образів головних героїв – Яви та Павлуші.
Будьте здорові! Бережіть себе.
З любов’ю та повагою Ваші улюблені вчителі. |