Сучасна модель освіти вимагає від педагогів використання оновлених підходів у навчанні дітей. Навчальна програма з історії орієнтує учителів на впровадження інноваційних, нестандартних, творчих, результативних методів та прийомів навчання. Відповідно, створення методичної літератури, яка презентує цікавий дидактичний матеріал, є досить актуальним.
Сьогодні історичні компетентності учнів базуються не лише на простому відтворенні засвоєного матеріалу, а й на вміннях аналізувати, осмислювати, оцінювати його, самостійно здобувати знання, коригувати їх, поглиблювати. Саме на ці особливості навчання сфокусовано педагогічну ідею автора.
Даний методичний посібник складено відповідно до програми «Історія України.11 клас. Академічний рівень. Рівень стандарту» (Пометун О.І., Гупан Н.М., Фрейман О.Г.). Автор, врахувавши виклики, які ставить сучасний навчальний процес, намагався методично урізноманітнити, мобілізувати дидактичні методи та прийоми, які допомоги б перетворити урок на цікаве, активне та результативне пізнання.
Посібник включає статтю «Апробація методики розвитку критичного мислення та дидактичні прийоми активного навчання на уроках історії» та розробки 28 уроків, об’єднаних у чотири теми (відповідно до підручника Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк «Історія України. 11 клас».) Він цінний тим, що автор у розробках уроків використав інноваційну педагогічну технологію або ж її елементи – технологію розвитку критичного мислення.
Методичний посібник призначається для вчителів історії. |